Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@koszykpupila.pl z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego. W mailu prosimy zawrzeć numer zamówienia, produkt, wyjaśnić powód reklamacji. Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie go wraz z produktem i dowodem zakupu na adres:

Patrycja Januszkiewicz-Matelska
ul. Główna 14a/14
58-309 Wałbrzych

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Zostaną Państwo poinformowani e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Zwroty

Zwrot towaru nie jest dla nas żadnym problemem, bowiem klient ma pełne prawo reklamować towar lub dokonać jego zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w tym drugim przypadku bez obowiązku podawania przyczyny (niemniej bylibyśmy wdzięczni za taką informację, aby móc ją wykorzystać przy ulepszaniu oferty sklepu oraz sposobu jego funkcjonowania).

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając maila na adres sklep@koszykpupila.pl z prośbą o przesłanie formularza zwrotu. W mailu prosimy zawrzeć numer zamówienia, produkt, wyjaśnić powód zwrotu oraz podać numer konta na który ma być dokonany zwrot pieniędzy.

Produkt prosimy odesłać na adres:

Patrycja Januszkiewicz-Matelska
ul. Główna 14a/14
58-309 Wałbrzych

Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania. Zwrot należności za zamówienie, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu wraz z produktem i dowodem zakupu.

Pełne informacje w Regulaminie sklepu.